30.08.2009

Flere luhkka


Min datter og hennes kjæreste ønsket seg luhkka. Da var det bare å sette i gang. Har allerede sydd en til sønnen deres. De er ofte på tur og da er det godt å ha et varmt plagg. Har sydd disse i tykt ullstoff. Den hvite er kun pyntet med brune ullremser og kroklisser. Den grå har jeg klippet opp grått ullstoff og aplikert på brystet i tillegg til ullremser i sømmene. Det er de første jeg har sydd i voksen størrelse og no begynner jeg å få tak på det. Så det blir nok flere etter hvert. Har tanke om å selge til de som er interessert. Ullstoff er ikke helt billig i innkjøp så de ferdige blir nok å koste mellom 1200-1500,- til voksne.

2 kommentarer:

  1. Er på jakt etter mønster for å sy luhkka! Kan du hjelpe? Kan du isåfall sende meg en e-mail?
    mereteeriksen@aol.com

    Merete Eriksen

    SvarSlett